Wilt u advies over uw recruitmentstrategie of employer branding?

    Recruitment start met strategie

    Recruitment zou je eigenlijk ook wel recruitment marketing kunnen noemen. Want goed (online) recruitment heeft alles met strategische marketing- en arbeidsmarktcommunicatie te maken. Daarbij stellen wij van De Kleuver arbeidsmarktcommunicatie vragen als: Wie is uw doelgroep? Wat vindt zij belangrijk? En hoe maakt u uw vacature zichtbaar, interessant en overtuigend?

    Om effectief personeel te werven geloven wij dat onderzoek, strategie, doelgroep-, recruitment- én mediakennis bij elkaar moeten komen. Door voorafgaand aan uw wervingscampagne goed na te denken over uw doelen, aanpak en doelgroep, bent u later in het proces succesvoller. Daarbij geldt dat recruitment helemaal niet zoveel meer tijd hoeft te kosten dan anders. Wij van De Kleuver arbeidsmarktcommunicatie ondersteunen u hierbij. Zelfs als het gaat om lastig te werven profielen. Zo hebben we voor onze klant Lantor binnen 3 weken, de ideale kandidaat gevonden.

    Professionals in HRM en marketing- en arbeidsmarktcommunicatie
    Wilt u uw wervingscampagne effectief en doelgericht inzetten? Wilt u op een tactische manier de ideale werknemers aan uw organisatie binden?

    Dan zijn wij het ideale bureau voor u. Onze multidisciplinaire samenwerking tussen professionals in arbeidsmarktcommunicatie, bedrijfscommunicatie en nieuwe media biedt een verrassende, snelle én effectieve recruitment strategie die aansluit bij uw organisatiedoelen.

    Neem dan direct contact op voor een vrijblijvende kennismaking met nieuwe recruitment inzichten.

    Bekijk onze inspirerende cases

    Laatste nieuws

    candidate-persona

    Maak candidate persona’s en leer wat jouw kandidaat wil

    1024 546 De Kleuver Arbeidsmarkt Communicatie

    “Vind sollicitanten die bij binnenkomst een match zijn”   Voor optimale recruitment werk je met candidate persona’s. Want je bent op zoek naar nieuwe medewerkers die echt passen binnen de organisatie. Spreek de juiste potentiële werknemers aan door je te verplaatsen in de personen. Hiervoor maak je gebruik van de candidate persona. Een wat …?…

    Lees meer
    tools onmisbaar in recruitment

    Deze 6 tools zijn onmisbaar in je arbeidsmarktcommunicatie

    1024 536 De Kleuver Arbeidsmarkt Communicatie

    Arbeidsmarktcommunicatie vraagt om innovatie. Ouderwetse benaderingen zoals saaie, lappen tekst die niet inspelen op de houding, vaardigheden en gedrag van de sollicitant, zien we nog veel te veel. Gebruik ook eens wat meer fantasie in je vacatureteksten. Laat de technologie je hierbij helpen. Deze tools helpen je bij het opstellen van je vacatureteksten. Ontdekt alle…

    Lees meer