Beïnvloed jouw sollicitant om te solliciteren

    • Irrationeel en automatisch gedrag speelt een grote rol bij het vormen van merkvoorkeur
    • Kritische blik op de informatieweergave en onbewuste triggers tijdens het sollicitatietraject
    • Stuur aan op meer conversie; van oriëntatie op functie tot aan daadwerkelijke sollicitatie

    Hoe word je een sterk werkgeversmerk?

    Hoe vaak hoor je wel niet iemand zeggen: “Dat lijkt me echt een leuk bedrijf om voor te werken!” Maar waar is dat op gebaseerd? Ik bedoel, je kunt dat pas weten als je er écht werkt, toch?! Hier is gebruik gemaakt van beïnvloeding om een merkvoorkeur te creëren. Want ondanks dat dit klinkt als een rationeel oordeel, is dit slechts irrationeel. Het doel is om een employer brand te ontwikkelen wat zo sterk is dat men bij voorbaat al denkt dat je een top werkgever bent, zonder dat ze dat ervaren hebben.

    Hoe bereik je dat nou?

    Met inzicht in de onderliggende processen die bepalend zijn voor de meningsvorming en merkvoorkeur, kan je merkvoorkeur ook beïnvloeden dan wel sturen. Het whitepaper legt uit hoe dit in zijn werk gaat. Het helpt je de sollicitant te begrijpen en inzicht te krijgen in hoe je het gewenste sollicitatiegedrag kunt sturen. Wil jij óók weten hoe je jouw sollicitant beïnvloedt? Download dan nu het gratis whitepaper.

    Beïnvloed jouw sollicitant om te solliciteren

    Vul hieronder je gegevens in en ontvang het gratis whitepaper